HARLEY-DAVIDSONI UUED DARK CUSTOM TSIKLID PANEVAD MÄSSUMEELSE HINGE MÖLLAMA

Dark Customi 2016. aasta mudelivaliku tipptsiklid on uus Iron 883 ja Forty-Eight.

Alustage tumedast lõuendist. Lisage sellele hobujõud ja hing. Ja siis muutke see kõik endale meelepäraseks. Harley-Davidsoni Dark Customi põhimõtte järgi tuleb mootorrattalt eemaldada kõik, mis ei kuulu selle mehaanilisse olemusse, nii et mootorrattasõidust kujuneb ehe mässumeelne elamus ja vabaduse ning eneseväljenduse otsing.

2016. aastal on Harley-Davidsoni Dark Customi tipptsiklid uus Iron 883 ja Forty-Eight®. Need on pika ajalooga masinad, mis pakuvad autentset ja taskukohast sõiduelamust uuele mootorratturite põlvkonnale. Mootorrattad Iron 883 ja Forty-Eight on minimalistlikud, stiilipuhtad ja funktsionaalsed.

Harley-Davidsoni disainidirektori Brad Richardsi sõnul toob Dark Custom esile mootorratta põhiolemuse kogu ilu. “See tähendab mutrite ja poltide, terase ja kummi ning Harley-Davidsoni südame – V-Twin mootori – ilu. Dark Custom pöördub tagasi meie tsiklidisaini juurte juurde, kuid inspireerib mootorratturit ka edasi minema, muutma Dark Custom mootorratta enda omaks kas siis lisavarustuse, oma leidlikkuse ja nutikuse või erakordsete sõiduelamustega,” selgitas Richards.

Iron 883 – Vaata GALERIID

Harley Davidson Iron 833

Uus Iron 883 võtab eeskuju nii minevikus kui ka praegu garaažides ehitatud bobberitest. See on meelega veidi nurgelise ja tahumatu välimusega. Kärbitud porilauad, musta värvi jõuülekanne ja väljalaskesüsteem, madal juhtraud ja rullpolstriga sooloiste lausa kutsuvad tänavale muskleid näitama. Ribidega õhupuhasti kate on ilmekas näide tsikli autentsest terasloomusest. Augustatud rihmakate, väljalasketoru kate ja eesmine porilauaklamber meenutaks kui võidusõitja katset tsikli massi vähendada.

Värvitoonid ja viimistlus valiti uuele Iron 883 mudelile nii, et need aitaksid varjata linnakeskkonnas elamise ja sõitmisega kaasnevat tolmu ja pori. See sobib suurepäraselt mootorratturitele, kel pole aiavoolikut ega majaesist sissesõiduteed või kes neist ei hooligi.

“Olen alati arvanud, et tsikkel näeb parem välja, kui see on veidi räpane ja peetud,” ütles Harley-Davidsoni vanemdisainer Dais Nagao, kelle käe all disainiti Iron 883. “See on kiire ja hea manööverdusvõimega ning annab mootorratturile julgust olla agressiivne. Sõitmine lisab tsiklile nii mõnegi mõlgi, kriimu või muu iseloomuliku joone. Neid me tehases lisada ei saa. See jääb omaniku privileegiks ja nii kujuneb iga tsikli lugu.”

Mudelil Iron 883 on 883 cm 3 Evolution® V-Twin mootor, mille tuuning võimaldab kiiret kohaltvõttu ja mis on mõnusalt võimas. Musta värvi ujuvad pidurikettad ees täiendavad mustaks värvitud, üheksa kodaraga alumiiniumvaluvelge, millel on lihvitud küljed, mis vähendavad vedrustamata massi kokku 3,6 kg ja parandavad juhitavust ning sõidumugavust.

Juhitavust ning sõidumugavust suurendavad veelgi uued topelthülssidega esiamortisaatorid ja uued, emulsiooniga täidetud tagaamortisaatorid, mille progressiivsete keerdvedrude eelpingust saab keermestatud survetaldriku abil hõlpsalt reguleerida teeolude või kaassõitja kaalu järgi. Spetsiaalne vedrustuse reguleerimisvõti on peidus istme all. Sobiva rullpolstriga kaassõitjaistme leiab Harley-Davidson®-i originaalvaruosade ja lisavarustuse hulgast.

2016. aasta Iron 883 mudeleid pakutakse neljas värvitoonis: Charcoal Satin, Black Denim, Olive Gold koos kütusepaagil oleva kotka ja kilbi logoga või Hard Candy Custom Gold Flake koos leegikujulise disainielemendi ja tagumiste mustade porilaudadega.

Forty-Eight – Vaata GALERIID

Forty Eight 2016 mootorratturid

Uus Forty-Eight näeb välja muskliline. Lai 130 mm esirehv kinnitub 49 mm esiharki massiivse alumiiniumist traaversi ja alumiiniumist kahvliklambriga. Klassikaline 8-liitrine tilgakujuline kütusepaak muudab tsikli kiitsakaks ja atleetlikuks. Kärbitud porilauad toovad esile toekad rehvid. Musta, värvi ja kroomi ideaalne kombineerimine annab sellele mootorrattale jõulise välimuse.

“Madal juhtraud ja etteviidud jalgpedaalid muudavad Forty-Eighti seljas istuja hoiaku agressiivseks, seetõttu sai valitud ka sellise disain,” selgitas Harley-Davidsoni konstruktor ja disainer Ben McGinley, kes täitis tsikli väljatöötamisel juhtdisaineri rolli. “Lai esirehv veereb mööda teed nagu teerull, sinna juurde valisime väiksema, ümara kujuga, teraseset õhupuhasti ja lisasime väljalasketorule veidi kroomi, et juhtida pilku mootorile, mis näib tilgakujulise paagi all suuremana. Kirjeldaksin selle tsikli kujundust läbivat teemat nii – hästitreenitud muskel.”

Kütusepaaki ilmestavad 1970-ndaid meenutavad horisontaaljooned, mida kasutatakse tänapäeval sageli kohandatud mootorratastel. Need jooned korduvad kogu tsikli disainis, sh istmetepingud, väljalasketoru augustatud katted, tagumine ketirattas ja rihmakate. Uutel kergetel alumiiniumvaluvelgedel on üheksa musta värvi, ülalt harunevat ja lihvitud külgedega kodarat. Ühendatud piduri-, taga- ja suunatuled on lakooniline täiendus tagumisele porilauale.

weeb sa waata mind

Uuel 49 mm esihargil on topelthülssidega amortisaatorid, mida täiendavad uued, emulsiooniga täidetud tagaamortisaatorid progressiivse keerdvedrudega, mille eelpingust saab keermestatud survetaldriku abil reguleerida. Nii saate sõita enesekindlalt ka kõige hullema kattega linnatänavatel. Igati mugava sooloistme alla on pistetud vedrustuse reguleerimisvõti.

2016. aasta Forty-Eighti pakutakse neljas värvitoonis: Vivid Black, Billet Silver, Velocity Red Sunglo ja Olive Gold. Hard Candy Custom värvivalikus on Hard Candy Cancun Blue Flake ja Hard Candy Gold Flake.

Harley-Davidson®-i uued 2016. aasta mudelid ja lisavarustus jõuavad peatselt Harley-Davidson®-i edasimüüjate müügisalongidesse. Kõigi 2016. aasta Harley-Davidsoni mudelitega saate tutvuda veebisaidil H-D.com.