BOOM! Harley-Davidson tuleb välja kaheksa uue Softailiga

Tähistamaks Harley-Davidsoni 115ndat aastapäeva, toob Motor Company välja kaheksa tuliuut Softail mudelit, mis ristavad Dyna karmi sõidujõudluse Softaili kohandatud välimusega.

Uued tsiklid omavad jäigemat ja märgatavalt kergemat raami, mis on loodud selleks, et vaos hoida uute topelttasakaalustatud Milwaukee-Eight 107 ja 114 mootorite kõrget pöördejõu väljundit.

Koos kõrgetasemelise topeltpainduva klapiga esivedrustusega ja lihtsasti reguleeritava peidetud tagumise üksikamordiga on agressiivselt kujundatud 2018 aasta Softail mudelid kiiremad, kergemad ja paremini juhitavad, kui ükski teine nende Big Twin cruiser’ite eelkäijatest.

Paul James, Tooteportfelli juht, Harley-Davidson Motor Company: “Uued Softail mudelid on tulemuseks kõige laialdasemale uurimise ja arenduse programmile ettevõtte ajaloos. Uute cruiser’ite täielikuks maast üles disainimiseks pandi sisse tuhandeid tunde uurimist ning testimist. Meie fookuseks oli viia sõitjakogemus uuele kõrgemale tasemele, kus autentsus, pärand ja hing kohtuvad tehnoloogia modernse piiriga, loomaks sõidu, mida tuleb tunda, et seda uskuda.”

Tõlgendades Harley-Davidsoni ajalugu, autentsust ja disaini DNA-d läbi modernse vaatenurga, omavad kaheksa uut Softail mudelit verivärsket disaini, mis suuresti eristavad neid nende eelkäijatest ja üksteisest. Koos uue baasstiili, mugavuse ja jõudlusega on tehasekujundatud cruiser’ite uus generatsioon valmis sõitjaid tõstatama veelgi kõrgemale läbi nende enda individualiseerimise.

Brad Richards, Kujunduse ja disaini asepresident, Harley-Davidson Motor Company: “Harley-Davidsoni disaini autentsus tuleneb detailide higistamisest algusest lõpuni – seda on ‘raske teha ja raske kopeerida’. Harley-Davidsoni mootorrattad ei ole tavakaup; neid pärandatakse generatsioonilt generatsioonile. Me jälgime tsikli igat mutrit ja polti, kõiki viimistlusi ja igat vähimat detaili. Uus Softail raam on nagu kunstiteos ning mida rohkem juppe tsiklilt eemaldada, seda ilusamaks see muutub. Selle disain viitab meeskonnatööle, mida meie kujunduse ja tehnika protsess nõuab.”

UUS KERE, RAAM / ÕÕTSHOOB JA KÕRGTASEMELINE VEDRUSTUS

Softaili juhitavus siseneb nüüd uude ajastusse koos kergema, jäigema raamiga, mis tõstatab vormi ja funktsiooni kõrgemale tasemele, samal ajal säilitades klassikalise hardtaili välimuse ja tagades läbinisti modernse sõidu. Uue raami kasude hulka kuuluvad suurenenud kaldenurgad mitmetel mudelitel, järsemad pöördevasted, parem kiirendus, väle suunamuutus, madalam kaal ja lihtsam jalalt tõstmine võrreldes eelnevate mudelitega.

Uus kõrge jäikusega süsiniksisaldusega terasest torujas raam koostab 2018 Softail raami tuuma ja kombineeritult õõtshoovaga suurendab märgatavalt raamide jäikust. Raam ise on 65% jäigem, kui väljamineva Softaili disain, mis viib 34% suurenemiseni üleüldises raamijäikuses. Selle disain saavutab samuti vähendatud keerulisust 50% vähendusega komponentosades ja 22% vähendusega keevitustes.

Olemas on kaks unikaalset õõtshooba, üks kitsastele ja üks laiadele tagarehvidele. Lai raam on 5,89 kg (15%) kergem, samas kui kitsam raam eemaldab kaalust 8,16 kg(20%). Õõtshoob kannab üle tagaratta liikuvuse istmealusele üksikule amordile, samal ajal säilitades puhtaid, klassikalisi hardtail raami jooni.

Uhiuus kõrgtasemeline topeltpainduva klapiga esivedrustus – esmakordselt tutvustatud 2017. aasta Touring mudelitel – tagab summutava jõudluse, mis on sarnane padrunkahvlile, kuid parandatud, tundlikumate summutuskarakteristikutega. See on optimeeritud nii mugava kruiisimise, kui ka hingestatud sõitmise jaoks koos 130 mm liikuvusega. Ümbertöödatud kalle parandab samuti juhitavuse võimekust.

Uus üksiku amordiga tagumine vedrustus säilitab klassikalise hardtail välimuse, samas kui ümbertöödeldud geomeetria parandab sõidukvaliteeti, pidamist ja kontrolli. Lihtsalt kohandatav vedrueelkoormus lubab 217 kg ulatust nimikoormuse vahemikus suurendatud reisija mugavuseks ja optimaalseks juhitavuseks.

Uhiuued Softail mudelid on kuni 17 kg kergemad, kui varem, tagades parandatud jõu ja kaalu suhet, mis tagab parema kiirenduse, parema pidurdamise ja dünaamilise kurvi võtmise omadused koos suurendatud nurkadega paljudel mudelitel. Mõndadel mudelitel on tunnuseks uued rehvid, mis on spetsiifiliselt disainitud töötama uute Softail raamidega ja omavad optimeeritud ehitust ja parandatud rehvisegu kindlaks, kauakestvaks jõudluseks igas sõidutingimuses. Tagatud on uued istmekujundused ja materjalid, et tagada parandatud sobivus laialdasele vahemikule sõitjatele ja parem mugavus kruiisimiseks.

UUS JÕUALLIKAS KAHE TÖÖMAHU VALIKUGA

Kõik 2018 aasta Softail mudelid saavad uue südamelöögi kõige võimsamatelt Harley-Davidson Big Twin cruiser’ite poolt pakutavatelt mootoritelt, Milwaukee -Eight 107 ja 114 V-Twin. Milwaukee-Eight mootorid säilitavad ikoonilise 45-kraadise V-Twin silindrinurga koos laiaõlalise ülemise otsaga, mis on rõhutatud ainsa nukkvõlli disainiga, mis tõmbub lihaselise kontuuri jaoks kokku kitsaks allotsaks.

Uued Softail raami jäigad paigalduspunktid on loodud selleks, et pakkida mootor tihedalt ja tugevdada raami jäikust. Milwaukee-Eight mootorid Softail mudelitel omavad rafineeritud, topelt seespidiselt tasakaalustatud süsteemi, mis vähendab mootori vibratsiooni samal ajal säilitades tuttava Harley-Davidsoni tunde. Harley-Davidsoni kaubamärk ‘potato-potato-potato’ hääl tuleb tugevalt läbi koos vähema sisselaske ja mehaanilise mürata.

KAKS SAADAVAT TÖÖMAHU VALIKUT

Milwaukee-Eight™107

 (107 CID; 1745cc) Standard igal mudelil

  • 100 mm läbimõõt ja 111.1 mm kolvikäik, koos 10.0:1 surveastmega
  • 0-100 km/h – 10% parem kiirendus, kui kõrge väljalaskega Twin Cam 103 mudelil
  • 100-129 km/h / 5. käiguga – 16% parem kiirendus, kui kõrge väljalaskega Twin Cam 103 mudelil

Milwaukee-Eight™114

(114 CID; 1868cc) Valikuline

  • Saadavad neljal mudelil: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114
  • 102 mm läbimõõt and 114.3 mm kolvikäik, koos 10.5:1 surveastmega
  • Ventilaator sisselase koos 114 graafika ja märkidega
  • Standard ABS
  • 0-100 km/h – 9% parem kiirendus, kui Milwaukee-Eight 107 mudelil
  • 100-129 km/h / 5. käiguga –13% parem kiirendus, kui Milwaukee-Eight 107 mudelil

KAHEKSA UUT SOFTAIL MUDELIT JA NENDE VÕTMEOMADUSED

Fat Boy

Legendaarsed Fat Boy mootorrattad, mis aastakümnete vältel defineerisid kaasaegset kohandatud stiili, on ennast ületanud. Rafineeritud satiinkroom viimistlus tagab julge, lihaselise stiiliavalduse näitamaks enda võimsat mootorit ja uut ning täiustatud sõidukvaliteeti ja juhitavust.

  • Agressiivne, pealesuruv hoiak ja esiotsakujundus
  • Klassikalise esitule Nacelle’i tänapäevane tõlgendus
  • 160 mm esirehv, kõige laiem Harley-Davidsoni toodangumudelitest, ümbritseb vastupidavat Lakester esiratast
  • 16 kg kaalualandus võrreldes eelnevate mudelitega
  • Standard ABS
  • 240 mm tagumine rehv ümbritseb vastupidavat Lakester tagaratast
  • Valikuline: Milwaukee-Eight 114 mootor

Heritage Classic

Kujundusnäited kutsuvad esile 1950ndate Harley-Davidsoni mudelite stiili, mida on uuendatud modernse vaatevinkli all.

  • Uus eemaldatav tuuleklaas
  • Uued jäigad, lukustatavad, tihendatud sadulakotid
  • Kõrgem vedrustus koos suurendatud reisija ja laadungikoormuse võimekusega
  • 17 kg kaalualandus võrreldes eelnevate mudelitega
  • Valikuline: Milwaukee-Eight 114 mootor
  • Standardne kiirushoidik ja ABS

Low Rider

Inspireerituna 70ndate kohandatud chopperi ajastu individualismist, mis sünnitas originaali, on uus Low Rider kergem ja kiirem koos kurve lõikava juhitavusega, mis oli antud ajastul ettekujutamatu.

  • Ajas tagasiviiva stiiliga topelt paagikinnitusega spidomeetri ja tahhomeetri näidikud, esitulekate ja kütusepaagi graafikad
  • 19-tolline esimene ja 16-tolline tagumine Radicate valuratas
  • 2-kuni-2 Shotgun väljalasketoru

Softail Slim

Kooritud oma oluliste elementideni, avaldab Slim austust sõjajärgsetele kohandatud bobberitele nende kitsa taguotsa, kärbitud esimese poritiiva, üksiku istme ja minimaalse kroomiga.

  • Tumedad viimistlused kaunistasid ääristatud rattaid, Hollywood juhtkange ja uhiuut esiotsakujundust
  • Madal “tuck and roll” iste
  • Julge ja sile uus esine Nacelle ja kahvlikattekujundus
  • 17 kg kaalualandus võrreldes eelneva mudeliga

Deluxe

Klassikalise hi-line peapööritajana, mis paistab välja igal tänaval, läigib Deluxe oma ereda kroomiga tagades tõeliselt modernse masina sõiduomadused.

  • Iseloomulik täis LED valgustus eest tahaotsa: esituli, jooksvad tuled, Tombstone tagatuli ja terakujulised suunatuled
  • Iseloomulik tahaulatuv juhtkang
  • 17 kg kaalualandus võrreldes eelneva mudeliga
  • Standard ABS

Breakout

Suurema kaldenurga ning väledusega, kui kunagi mingil tsiklil ette kujutatud, mis kannab suuresti dragsteri iseloomu ja stiili. Breakout mudel võtab pika, timmitud lihase modernse nurga alla.

  • Uus sileda peaga 13,2 liitrine kütusepaak
  • Pikk ja lai koos madala väljakalduva 49 mm esikahvliga
  • 18-tolline tagumine (240 mm rehv) ja 21-tolline esimene (130 mm rehv) Gasser-stiilis läikivmust pulberkihiga alumiiniumist valuratas
  • Eristatav Daymaker signatuur LED esitulekate
  • Madala profiiliga digitaalne instrumendiekraan
  • 17 kg kaalualandus võrreldes eelneva mudeliga
  • Standard ABS
  • Valikuline: Milwaukee-Eight 114 mootor

Fat Bob

Asfaltiõgiv pidavus, löökauke tõrjuv vedrustus, väle kurvi võtmine ja tumendatud agressiivne välimus teevad Fat Bob-ist murrangulise mootorratta, mida suudab toota ainult Harley-Davidson.

  • 2-1-2 ülesküündiv kohandatud viimistlusega väljalasketoru
  • Suurimad Motor Company poolt pakutavad agressiivse mustriga rehvid: 150 mm esimene and 180 mm tagumine rehv
  • Topeltketastega esipidurid
  • 13,2 liitrine kütusepaak
  • 15 kg kaalualandus võrreldes eelneva mudeliga
  • Tagurpidine 43 mm padruni stiilis esikahvel
  • Valikuline: Milwaukee-Eight 114 mootor

Street Bob

Kerge tsikkel koos “mine kuhu iganes” DNA-ga, omab Street Bob mootorratas rusikad tuulde suhtumist koos mitte millegi muuga, mis selle kaalu suurendaks.

  • Sileda peaga 13,2 liitrine kütusepaak
  • Mustade kodaratega rattad koos lõigatud poritiibadega
  • Madala profiiliga digitaalne instrumendiekraan
  • 7 kg kaalualandus võrreldes eelneva mudeliga
  • Madalaima tootjapoolse müügihinnaga Softail rivistust

UUS TEHNOLOOGIA IGAL SOFTAIL MUDELIL

  • Unikaalne Daymaker signatuur LED esitulekate kõikidel mudelitel
  • Parandatud elektrisüsteemi laadimine, tühikäigul rohkem kui topelt
  • Lihtsasti kohandatavad tagumise amordi eellaadimise seadistused (meetod erineb mudeli järgi)
  • Istmealune mutrivõti: Softail Slim, Street Bob, Low Rider
  • Väline nupp käsitsi kohanduseks: Fat Bob, Fat Boy, Breakout
  • Istmealune kontaktikohandus: Deluxe, Heritage Classic
  • Uued instrumendid
  • Võtmeta käivitus ja turvasüsteemi standard
  • Juhtseadmele paigutatud USB laadimisport
  • Uued kütusepaagid

Toimetas Ranto Lupp

Mootorratturid.ee asutaja ja toimetaja.