Harley-Davidsoni 2017 Touring-tsiklite uus esi ja taga vedrustus

Kõigil Harley-Davidson-i 2017. aasta matkamootorratastel on täiesti uued esi- ja tagavedrustuse komponendid, mis parandavad mugavust, juhitavust ja sõiduomadusi. Uute tagumiste emulsioonamortisaatorite eelpingust saab reguleerida hüdrauliliselt 15–30 protsendi ulatuses rohkem kui matkatsiklite eelmistel standardsetel amortisaatoritel. Piisab vaid nupuvajutusest.

“Nüüd saab eelpingust reguleerida mootorratturi, kaassõitja ja varustuse kaalu järgi ilma spetsiaalsete tööriistade või õhupumbata,” selgitas Harley-Davidsoni mootorratta tooteplaneerimise direktor Paul James. “Juba paika reguleeritud eelpingus ei muutu ega vaja edasist timmimist.”

Esivedrustuses on kasutatud uut Showa SDBV vedrustustehnoloogiat, mis töötab sarnaselt võidusõidutsikli esikahvlil kasutatavate topelthülssidega amortisaatoritega, mis on lineaarse karakteristikuga ja väiksema massiga.

Igatahes ootame neid uusi rattad kodumaale ning prooviks kõik uuendused hea meelega kodustel teedel ära.

Toimetas Ranto Lupp

Mootorratturid.ee asutaja ja toimetaja.