Harley-Davidson Pan America ja Bronx mudelid näevad ilmavalgust uhiuute Revolution Max mootoritega

Harley-Davidson tutvustas Milaanos peetaval EICMA rahvusvahelisel mootorrattamessil uut keskkaalu platvormi ning avaldas informatsiooni uusima Harley-Davidson V-Twin signatuurmootori Revolution Max kohta. 

Võimas 60-kraadine V-Twin on disainitud uue Harley-Davidsoni mootorratta vahemiku jaoks kahel erineval ilmel – 1250cc uuele Harley-Davidson Pan America mudelile ja 975cc Harley-Davidson Bronx 975 mudelile. Mainitud uued mudelid näevad ilmavalgust aastal 2020, vedades ikoonilist Harley-Davidsoni kaubamärki uutesse segmentidesse ja tutvustades selle pärandit uuele Harley-Davidsoni sõitjate põlvkonnale. 

Pan America 1250

Harley-Davidson Pan America 1250 on uus täiustatud touring-mootorratas, mis on ehitatud, et vastu pidada, disainitud, et avastada ja kavandatud, et olla valmis teadmatuseks.

Pan America 1250 mudeli võimekuse tagab uus vedelikjahutusega Revolution Max mootor. Loodud tagama paindlikku võimekust koos laialdase võimsusklassiga. Minimeerides kaalu ja maksimeerides jõudlust, tagab Revolution Max kitsa jõuseadme profiili, mis on integreeritud mootorrattasse keskse raami osana, et parandada massi koondamist ja juhitavust. Kergkaaluline jõuseade on sisene tasakaalu tagaja, mis tühistab mootori peamise vibratsiooni, et parandada sõitja mugavust ja sõiduki vastupidavust. Selle disain on julge ja kontuuritud, klassikaline ja kaasaegne, tugev ja graatsiline.

Revolution Max 1250 mootori võimekuse sihid

·      Töömaht 1250cc

·      Rohkem kui 145 hobujõudu

·      Maksimaalne pöördemoment suurem kui 122 Nm

Bronx 975

Uue Revolution Max jõuseade võib samuti leida uhiuue Harley-Davidson Bronx 975 mudeli südamest. See keskkaalu tänavavõitlejast mudel veereb häbitu iseloomuga, millel on ette näidata ka vastav jõudlus. Kombineerides 975cc Revolution Max mootori pöördemomendi ja võimsuse koos juhitavuse ja tehnoloogiaga modernses pakendis, annab Harley-Davidson Bronx 975 keskkaalule uue tähenduse.

Revolution Max 975 mootori võimekuse sihid

·      Töömaht 975cc

·      Rohkem kui 115 hobujõudu

·      Maksimaalne pöördemoment suurem kui 95 Nm

Revolution Max mootori tehnilised omadused:

·      Vedelikjahutusega V-Twin arhitektuur

o   Alates aastast 1909 on V-Twin mootor olnud legendaarsete Harley-Davidson mootorrataste keskseks osaks. 

o   60-kraadine silindrite V-nurk tagab ruumi topelt väljatõmbeventilatsiooniga seguklapikodadele, mis maksimeerivad õhuvoolu ja suurendavad jõudlust.

o   Vedelikjahutus säilitab reguleeritud mootoritemperatuuri järjepidevaks jõudluseks muutuvates keskkondades ja sõidutingimustes.

Arengupartnerid: pidurdamine ja rehvid

Selleks, et parandada uute Pan America ja Bronx mudelite võimekust, võttis Harley-Davidson asjatundlikku nõu võtmevarustajatelt, et pakkuda eriotstarbelisi lahendusi pidurdamisel ja rehvivõimekusel. Piduritel tegi Harley-Davidson koostööd Bremboga selleks, et luua uus radiaalne monoplokk neljakolviline pidurisadul, mis kombineerib teravad servad pehmemate kurvidega – disainitud looma stiili, mis täiendab mootorratta iseloomu ja tagab uue pidurdamise tunnetuse ja võimekuse. Rehvide jaoks on teinud Michelin ja Harley-Davidson koostööd selleks, et arendada välja ühise tootemargiga rehvid igale mootorratta mudelile, mis optimeerivad jõudluse, tunnetuse ja pidavuse igasugustes tingimustes.