2016 Indian Chief Dark Horse

Pärast pikaajalist närvide kõdistamist on Indian Motorcycle tõmmanud saladuskatte maha Chief Dark Horse cruiserilt. Me peame tõdema, et Dark Horse ei ole väga drastiline kõrvalsamm Chief seeriast sellegipoolest on tegemist väga ihaldusväärse mootorrattaga.

Ta muudavad huvitavaks just detailid. Täis-must lahendus muudab selle cruiseri seksikaks ja pool-läikiv pinnaviimistlus on stiilne ja lausa paitab silmi.

2016-Indian-Chief-Dark-Horse-Wallpaper-1920x1200-07

2016-Indian-Chief-Dark-Horse-Wallpaper-1920x1200-28

maxresdefault

Üldine välimus Chief Dark Horse’l on väga dramaatiline ja lausa rabav, mis on ka mõistetav kuna selle ratta puhul on proovitud hoida väga lähedast joont Indiani unustamatule Chief cruiserite seeriale.

Mootori suhtes oleks eeldanud modifitseeritud versiooni nende Thunder Stroke III seeriast, mis oleks eristanud Dark Horse teistest Chief’i mudelitest. Kuigi Indian pani Dark Horse’le modifitseerimata Thunder Stroke III mootori, kompenseerivad nad seda oluliselt kergema kerega. Nimelt on Dark Horse kõige kergem ratas Chief seeriast. See on ülimalt hea uudis kuna parem kaalu ja võimsuse suhe tagab võimaluse sõita erinevates tingimustes mugavamalt kui teiste sama seeria ratastega.

specs

Meie oleme igaljuhul väga elevil. Dark Horse on positiivne samm niigi huvitavas Chief seerias. Ärge aga võtke meie sõna kullana – vaadake pilte ja otsustage ise. Ootame teie mõtteid kommentaariumis!

One Comment

  1. Erinevalt tava-Chiefist on muudatused on järgmised:
    Eemaldatud on:
    Õlijahutus
    Analoog-kütusenäidik
    Tagumised jalarauad ja tagaiste
    Lisatuled
    ______
    Eriti positiivne on aga ratta puhul aga see, et tal on ABS pidurid,
    püsikiirusehoidja ja puldiga süütevõti, ehk keyless ignition. Kui klassikalise Chiefi ostjaks on 55-aastane mees, siis
    selle ratta puhul on sihtgrupiks 40ne tuuris härrad.

Toimetas Ranto Lupp

Mootorratturid.ee asutaja ja toimetaja.