Catwees sõidutab kõik Honda uudismudelid välja Pärnu EMHA Motomessile – Honda Rebel, Honda CB1100RS ja Honda X ADV

Featured Video Play Icon

HONDA REBEL

Lihtne ja võimas. Progressiivne custom ratas, mis seob murrangulisi uusi ideid ja seisukohti, pakkudes samas omanikule piisavalt võimalusi kohanduste tegemiseks. Pakkudes tavapäraseid lahendusi värskes võtmes, segab Rebel vana- ja uue-kooli stiile ning tagab mõnusa sõidu ning käivitab nooremate ratturite kujutlusvõime.

Lihtne ja võimas uus Honda Rebel mudel esindab lihtsat ja minimalistlikku disaini, kus iga detail loeb.

Madalat kõhna siluetti kroonib ikoonilise staatusega kütusepaak, agressiivselt kaldus esiots ja paksud rehvid suure läbimõõduga velgedel, samuti stantsitud terasest tagumine poritiib ja kitsa raamiga kere, mille tulemuseks on paljamad vormid, mis räägivad ebakonventsionaalsusest ja individuaalsest lähenemisest.Ümmargune esituli asetseb kõrgel survevalualumiiniumist alusel, spidomeeter on kompaktne ketas negatiivse LCD ekraaniga ja sinise taustavalgusega, süüde on paigutatud kütusepaagist allapoole vasakule. Kõik detailid on võimaluse korral tumendatud.

471cc paralleelse kahesilindrilise mootoriga Rebel mudelil on suur näändemoment madalatel pööretel ja sujuv lineaarne veojõud. Sõiduasend on lõdvestunud ja neutraalne, käsivarred kergelt sirutatud ja jalad asetuvad otse alla keskel asetsevatele tugedele. Mitmekülgse Rebeliga on lahe sõita nii aeglaselt kui ka kiiresti, sobib päevatripiks, sõiduks kohvikusse või isegi sportlikumaks sõiduks kurvilistel teedel. Väike kaal, sale raam ja madal sadul tagab ratta manööverdatavuse ka madalatel pööretel, samas kui…

HONDA CB1100RS Teravajooneline moodne retrostiil ja sportlik veetlus

Uus Honda CB1100RS oma teravama joonega šassiiga esindab minimalistlikku, isetegija stiili ja sportlikkust. Sellel on jõudsam 43 mm Showa Dual Bending Valve kaheosaline esikahvel ja eraldi mahutiga tagaamordid, lisaks 17-tollised alumiiniumist veljed ja kahed radiaalpaigutusega nelja kolviga pidurisadulad. Mootor hingab läbi täiustatud sisse- ja väljalaskesüsteemi ja on nüüd varustatud assisteeriva läbilibiseva siduriga.

Vähendatud tagaosa ja saledama kerega CB1100RS meenutab välimuselt 1970ndate võidusõiduratast, milles võib näha ka sarnasust cafe racer tsikliga. Kurvikas kütusepaak – valmistatud ilma keevisõmblusteta – jätab meisterliku käsitöö mulje, samas kui ümmargune esituli ja kaks ümmargust näidikut rõhutab ratta ajatut siluetti. Sellele lisanduvad teravajooneline modernne stiil ja LED-tuled.

Sportlikuma stiili esiletoomiseks kasutab CB1100RS teravamat raami geomeetriat, kui EX mudel, koos tugevama Showa vedrustuse, eesmiste radiaalpaigutusega nelja kolviga pidurite, valatud alumiiniumist 17-tolliste velgede ja sportratta mõõtudega rehvidega. Madalam, kompaktsem sadula asend nihutab sõitja kaalu ettepoole, mis täiendab raami muudatusi.

HONDA X ADV

Põnev uus crossover mootorratas Honda X-ADV ühendab SUV-stiili ja maastikurataste välimuse. Honda X-ADV sobib seiklusteotsijatele ja tagab jõudluse mis tahes paigas. See on praktiline ja mugav masin nii linnasõiduks kui ka nädalalõputrippideks.

Püstine sõiduasend tagab hea nähtavuse ja pikem vedrustus saab hakkama ka kõige karmimal teekattel.
X-ADV mudelil on samuti praktiline 5 sammu kaupa reguleeritav tuuleklaas ja hoiukoht maastikusõidu kiivrile.

Stiilne vastupidav kere ja tõstetud istumisasend annab Honda X-ADV mudelile maastikuratta välimuse ja valmisoleku. Masina karm välimus on ühitatud praktilisusega. Raami disain jätab istme alla 21 l hoiuruumi. X-ADV on varustatud ka 5 sammu kaupa reguleeritava tuuleklaasiga, kitsenevate otstega alumiiniumist juhtrauaga, Africa Twin käekaitsmetega, ralli-stiilis näidikuteploki ja keskel asuva alusega. Smart Key süsteem tagab igapäevase mugavuse.

Pikem vedrustus ees ja taga summutab kõik löögid, seda toetavad ka vastupidavad 17-tolline esivelje ja 15-tolline tagavelje ning plokkmustriga rehvid. Kahed radiaalse asetusega nelja kolviga pidurisadulad tagavad tugeva pidurdusjõu koos ABS juhtimisega.

Honda kaksiksiduriga käigukast (DCT) on standardvarustus ja X-ADV jaoks on valikus D sõidurežiim madalama ülekandearvuga optimaalsemaks reageerimiseks ning 3 taset S-režiimis, mis võimaldavad sportlikumat sõitu. DCT-ga suurepäraselt sobiv X-ADV mudeli 745cc kahesilindriline mootor võimaldab suurt väändemomenti madalalt kuni keskmise kiiruseni, näidates suurepärast kiirendust väga madalatel pööretel. Kütusekulu on 27,9 km /l (WMTC režiim).

Toimetas Ranto Lupp

Mootorratturid.ee asutaja ja toimetaja.