Catwees sõidutab kõik Honda uudismudelid välja Pärnu EMHA Motomessile – Honda CBR1000RR Fireblade ja Honda CRF250L Rally ABS

Featured Video Play Icon

HONDA CBR1000RR FIREBLADE ABS KIIREM JA TERAVAM KUI EALES VAREM – 25 aastat arengut (1992-2017)

Honda CBR1000RR Fireblade on jõudnud “Täieliku kontrolli” järgmisesse etappi. Alates 1992. aastast on Fireblade näinud palju muudatusi ja läbi teinud mitmeid arenguid, mis kõik lähtuvad “Täieliku kontrolli” kontseptsioonist. Iga põlvkond on ehitatud algse Fireblade pärandile toetudes, mille tulemuseks on suurepäraselt tasakaalustatud pakett, mis töötab suurepäraselt võistlusrajal ning mis veelgi tähtsam, on ühtaegu mugav ja rahuldust pakkuv ka maanteel sõites.

2017. aasta versioonil on 90% ulatuses uued komponendid ning võimsuse ja kaalu suhe on muudetud paremaks kogu ulatuses. Võimsuse ja kaalu suhe on paranenud 14% võrra – saavutades aegade parima taseme Fireblade’i arenguloos – seda tänu 16 kg võrra väiksemale kaalule ja 8 kW võrra suuremale võimsusele. Honda valitav väände kontroll, valitav mootoripidurdus, uus ABS, sõidurežiimi valimise süsteem ja võimsuse valija, Showa vedrustus ja RC213V-S MotoGP mudelilt saadud tehnoloogia.

CBR1000RR Fireblade SP 

Ratas on varustatud semi-aktiivse Öhlins Step mootor-tüüpi elektrooniliselt juhitava vedrustusega, lisaks Honda valitav väände kontroll, tagarattal sõitmise kontroll, tagaratta tõste kontroll, valitav mootoripidurdus, kurvisõidu ABS, kiirkäiguvahetus, käigu allavahetuse abiseade, sõidurežiimi valiku süsteem ja võimsuse valija. Võimsuse ja kaalu suhe on paranenud 14% tänu 15 kg võrra väiksemale kaalule ja 8 kW võrra suuremale võimsusele.

CBR1000RR Fireblade SP2

SP2 on läbinud manteesõidu homologatsiooni, kasutades aluseks Fireblade SP-d – 141 kW tippvõimsus, 114 Nm pöördemoment, Marchesini veljed koos lisavarustusena saadaoleva HRC Sport Race või Full Race komplektiga.

HONDA CRF250L RALLY ABS

CRF250 RALLY on ühtviisi valmis nädalalõpu seikluseks, pikamaasõiduks või igapäevaseks töölesõiduks tänu pikemale vedrustusele, suure kettaga ABS piduritele, suurepärasele ilmastikukaitsele, samuti CRF450 RALLY mudelist inspireeritud kerele ja muljetavaldavale läbisõidu ulatusele. Mootori suutlikus on kombineeritud ühtlase väändemomendiga madalatel pööretel koos märkimisväärse väändemomendiga kõrgetel pööretel.

Uuendatud CRF250L mudelile tuginev CRF250L Rally mudelile lisandub mitmesuguseid muudatusi, mis teevad sellest ainulaadse turul. Stiili osas on saadud inspiratsiooni Team HRC CRF450 Rally võistlusrattalt. Esiotsas asuvad rallimasina tüüpi tuuleklaas, voolund ja radiaatori katted tagavad tuulekaitse, samas kui ülejäänud masin näitab uhket MX stiili. Asümmeetrilised esituled, samuti suunatuled on LED-tuled. Suur kütusepaak võimaldab sõita pikki vahemaid ja uuel digitaalsel näidikul on kütusenäidik ja tahhomeeter. Pikem vedrustus ja suur kõrgus maapinnast teevad pikamaasõidud maastikul mugavamaks ning suurem ujuv esipiduriketas ning ABS, mida saab tagapiduri puhul välja lülitada, annavad rattale suurepärase pidurdusjõu. Mootori suutlikus on kombineeritud ühtlase väändemomendiga madalatel pööretel koos märkimisväärse väändemomendiga kõrgetel pööretel, tänu algse CRF250L mudeli uuendustele, sealhulgas muudetud PGM-FI ja seguklapp, uus õhumahuti ja kerge väljalaskesüsteem.

Toimetas Ranto Lupp

Mootorratturid.ee asutaja ja toimetaja.