UUS Harley-Davidson | Harley-Davidson Street Rod 2017

Featured Video Play Icon

Musklis keskkaallane uuendatud jõudluse, juhitavuse ning agresiivsema sõiduasendiga.

  • Street Rod uus X 750 V-Twin jõuallikas pakub rohkem võimsust ning rohkem väänet, koos suurema mootori pöörderaadiusega.
  • Värskendatud raami kuju ning 17-tollised esi- ning tagaratas on muutnud juhitavuse paremaks
  • 43mm USD kahvel on sobitatud taguvedrustusega
  • Topelt 300mm kettaga esipidurid ning ABS standardvarustuses
  • Värvivalikus kolm eri tooni

Uus 2017 Harley-Davidson® Street Rod™ on loodud kergitamaks kulme ning nullimaks eelaimduseid. Kasvatatud linnatänavail on Street Rod mõeldud pakkuma naudingut linnasõitudel.

Street Rodi kõpitsetud 750 V-Twin mootor pakub rohkem väänet keskmistel pööretel ning võimsust lõpufaasis lükates ka “punast ala” veidi edasi. Kõvema pauguga mootor on kohandatud vastavalt aerodünaamilisema kerekuju ning agressiivsema sõiduasendiga; lisaks on uuendatud ka vedrustus, pidurisüsteem ning rattad.

Välimuselt on Street Rod omanäoline ning malli on võetud Harley-Davidson Dark Custom™ disainist (lisaks on kasutatud veel flat-track ratastele omaseid jooni).

Värvikataloogis on valikut kolme värvitooni vahel:

  • Vivid Black (must)
  • Charcoal Denim (sinine)
  • Olive Gold (kuldne)

Rohkem väänet keskmistel pööretel, rohkem võimsust tipus ning lisa 1000rpm

Street Rodi vedelikjahutusega, OHC 8V 60° V-Twin High Output Revolution X 750 jõuallikas toodab 20% rohkem hobujõudu ning 10% rohkem väänet kui Street 750. Mootor on kohandatud tootma parimat võimsust 4000-5000rpm vahel, mille eelised on äratuntavad igapäeva sõitudes.

Teravam geomeetria, uuendatud vedrustus ning värskendatud pidurid parandavad märgatavalt juhitavust

Värskendatud raam on kohandatud vastavalt mootori võimekusele. Esiosa on varustatud 43mm USD kahvliga, mille kaldenurka vähendati, mis võimaldab kiiremini pöörata.

Uued taguamordid on varustatud lisamahutiga, et suurendada õlimahutuvust ning säilitamaks järjepidevat amortisatsiooni; amordi liikumist on suurendatud 31% võrra (117mm). Tagakiige on veidi pikem, parendamaks vedrustuse toimimist ning andmaks teravamat väljanägemist.

Uus sadul on kujundatud hoidmaks juhti kindlalt paigal ning sadula kõrgus on tõstetud 104mm võrra küündides nüüd 757mm kõrgusele, millega on parendatud juhi nägemisvälja. Street Rod on varustatud uute sepistatud käigu- ja pidurihoovadega.

Lame, drag-stiilis juhtraud, muudab sõiduasendi agressiivsemaks. Uued tahavaatepeeglid kinnituvad juhtraua otstesse võimaldades kasutada peegleid kahes erinevas asendis (juhtrauast üleval ning all pool).

Street Rod veereb 17-tollistel Open Spoke Black Cast alumiiniumist velgedel, millele on tõmmatud Michelin Scorcher 21 radiaalrehvid – esirehv 120/70 R17V; tagarehv 160/60 R17V. Seisma jäämise eest hoolitsevad kahe-kolviga ketaspidurid (300mm ketastega), mida optimeerib standardvarustuses olev ABS. Lisaks ABS-le on standardvarustuses ka Harley-Davidsoni Smart Security System.

Lisaks parendatud jõudlusele ning juhitavusele küsiti stiilinõuandeid Harley-Davidsoni Dark Custom seeriast. Jäme, musta värvi kahvel, mille peal uus digitaalne spidomeeter (värv kattub kere värviga va. must) lisavad esiosale massiivsust juurde. Värske tagaosa, mis on varustatud perforeeritud porilauaga, muudab tagaosa kergemaks; tagatuli, sarnaselt suunatuledele, koosneb LED ribast.

Tõstetud kliirens ning 17-tollised rattad muudavad Street Rodi asendi sportlikumaks, samal ajal kui õhuvõtuavad juhivad tähelepanu mootori tugevale disainile.

Indianil on rõõm teatada, et Scout Sixty tuleb nüüd ka kahetoonilises värvilahenduses ning eelmisel aastal investeeriti suur summa raha värvitöökotta

Sel nädalavahetusel Tartus toimuv motomess Motoexotika on läbi aegade suurim