UUS BMW | K 1600 B – lummav 6-silindriline bagger-stiilis mootorratas

See BMW Motorradi tõlgendus sõitmisest lõpututel maanteedel, unistus täielikust vabadusest ning iseseisvusest on nüüd muudetud K1600B näol reaalsuseks.

bmw-k-1600-b-1

Äärmiselt võimekas, väga emotsionaalne ning eksklusiivne mootorratas BMW K1600B juba tuttava 6-silindrilise mootori ning vägeva 118 kilovatiga (160hp), kehastab ideaalselt oma motot „Spirit of open roads“. Selle sünonüümideks võiksid olla elegantsus, võimsus ning luksus kahel rattal, mis muudab iga tee, iga retke ning iga hetke eriliseks kogemuseks.

bmw-k-1600-b-3

Iseloomuomadused nagu madal raskuskese ning maskulliinne must värvilahendus toovad esile dünaamilise elegantsi.

Uus üleni must (Blackstorm mettalik/must raam) värvilahendus annab K 1600 B-le baggeri, USAs populaarse eksklusiivse custom-ratta, kuju. Baggerile omaste iseloomujoontena võib välja tuua tilga-kujulise silueti, mille kõrgeim punkt on esimene kondel ning teise otsa lõpetavad kohvrid ning US America stiilis tagatuled. Uued kroomiga kaetud summutid jooksevad teega paralleelselt ning sobivad rattale nagu valatud.

bmw-k-1600-b-4

K 1600 B tagumine osa on täielikult ümber ehitatud. Sellest tulenevalt näeb ratas madalam ning saledam välja. Uue raami kasutamine on toonud oluliselt madalamale ka kaasreisija istme (-7cm).

Uue sisuga kohvrid ning kokku klapitav tagumine porilaud

Kohvrid on läbinud uuenduskuuri – sektsioonid on saanud uue disaini, kaas on tehtud õhemaks ning kohver sügavamaks, mis võimaldab omanikul oluliselt paremini oma pagasit kohvritesse mahutada. Tagumine porilaud on tehtud üles klapitavaks, et tagaratta eemaldamine oleks oluliselt lihtsam.

bmw-k-1600-b-5

Parem nähtavus ning efektiivne kaitse ilmastikuolude vastu

BMW K 1600 B esikondel oma hoolikalt disainitud tuuleklaasiga annab rattale võimsa välimuse. Eriti efektiivne on see aga halvemates ilmastikuoludes. Tuulesuunajad on toodud kaugemale välja ning need kaitsevad sõitja käsi. Kahe peegli kasutamine sobib disainiga väga hästi ning annab hea ülevaate tagapool toimuvast.

bmw-k-1600-b-6

Standardvarustuses elektrooniline vedrustus Dynamic ESA

Elektrooniliselt kontrollitav Dynamic ESA kere oma  „Road“ ning „Cruise“ seadistustega, kombineerib K 1600 B sõidumugavuse, stabiilsuse ning dünaamilise võimekuse, mille tulemuseks võrreldamatu sõidukogemus. „Road“ seadistus pakub väga mugavat sõitu ning imepärast pidamist ükskõik millisel pinnasel. „Cruise“ seadistus on mõeldud mugavuse tagamiseks väikestel kiirustel.

bmw-k-1600-b-7

Lihtsam manööverdamine ning sidurita käiguvahetus

K 1600 B manööverdamine on muudetud üpriski lihtsaks tänu tagurdamis abimehele. See toimib vaid nupuvajutusega vasaku käe juurest. Käiguvahetus on muudetud Shift Assistant Pro abiga mugavamaks võimaldades vahetada käiku ilma sidurit kasutamata.

bmw-k-1600-b-2

Mugavad jalarestid ning isikupärased veljed

Kaassõitjale mõeldud mugavad jalarestid on võimalik tõsta ümber, et juht saaks kasutada neid mugavalt „jalad-ees“ asendis. Uuenduskuuri läbinud 11-topelt kodaralised veljed muudavad K 1600 B veel eksklusiivsemaks.

bmw-k-1600-b-8

bmw-k-1600-b-9

bmw-k-1600-b-13

bmw-k-1600-b-11

Vihur Motosport | UUS SUPER TUUS TUTVUSTAV VIDEO & TEGEMISED

KAS UUS EESTI MOOTORRATAS? | IDEEMOOTORRATAS VIKS