Kui oled oodanud brutaalset tehase streetfighterit, siis pane silm peale uuele Kawasaki Z1000 R, mille Jaapani tootja just maha hõikas.

Jõuallikaks jääb 1043cc mootor eelmise generatsiooni rattalt, pakkudes sarnast jõudu ja pöördemomenti, kui insenerid töötasid selle nimel, et see vastaks Euro 4 nõuetele. Lisaks seadistati ECU sujuvama jõudluse tagamiseks.

kawasaki-reveals-2017-z1000-r-naked_1

Tahomeetrile on võimalik lisada ka käik üles tuluke. Tagavedrustus on asendatud S46DR1S tagumise amortisaatori vastu, millega on võimalik kliirensit muuta. Lisatud on ka parendatud kahvel, mis peaks tagama parema juhitavuse.

Peatumiseks on kasutusele võetud roostevabast terasest Brembo M50 sadul, mis pidurdab vastu 310mm ketta vastu. ABS kuulub standardvarustusse.

kawasaki-reveals-2017-z1000-r-naked_3

Visuaalse poole pealt erilisi muutusi pole. Lisatud on uued värvilahendused ning istmesse on pressitud „Z“ logo.

Uus Z1000 R baasmudelid tuuakse rahva silmade ette esmakordeslt Milanis, kus 2017 aasta jaanuaris toimub EICMA (Milan Motorcycle show).

kawasaki-reveals-2017-z1000-r-naked_6

Peamine rivaal Suzuki GSX-S1000 läbis 2017 aastaks sarnase uuenduskuuri. Kuigi GSX näeb taltsutatum välja kui Kawasaki, siis 999cc 4-silindriline jõuallikas põhineb legendaarsel GSX-R1000 mootoril, mis võimaldab tänavasõiduks ideaalse võimsuse-pöördemomendi kõvera. Lisa siia juurde veel balanseeritud KYB vedrustus ning Suzuki arendatud veojõukontrolli süsteem ning ongi Kawasakile ohtlik vastane valmis.

NIPID & TRIKID: Lõbus ja õpetlik video, kuidas sõita külgkorviga mootorrattaga

BMW | R nineT Racer