Harley-Davidsoni uudismudel CVO Pro Street Breakout kannab endas ehtsat drag-racingu vaimu

Harley-Davidsoni Custom Vehicle Operations (CVO) toob turule uue, CVO Pro Street Breakouti 2016. aasta mudeli, mis pöörab pea peale senised Harley-Davidsoni tehasetuuningu põhimõtted.

Uuel, veelgi tumedama disainiga väikeseeriamudelil on kõik viimistluselemendid ja tekstuurid tipptasemel ning viimse detailini läbi mõeldud. CVO Pro Street kannab otsast otsani drag-racingu vaimu – ülihead kiirendus- ja kiirusomadused on kombineeritud musklilise, välja venitatud kujuga, millest õhkub ehtsat ameerikaliku tänavatsikli iseloomu.

Mootorratas CVO Pro Street Breakout

Harley-Davidsoni CVO mootorrataste tuunimisel on kasutatud tipptasemel osi, värvimis- ning viimistlustehnikaid ja rikkalikult Harley-Davidsoni originaallisavarustust. CVO programmi kasutatakse sageli uute tuuninguelementide ja -tehnikate tutvustamiseks. CVO Pro Street Breakouti tume toonivalik andis Harley-Davidsoni kujundustiimile võimaluse kasutada mitut uut viimistlustehnoloogiat.

„Pro Street Breakout esindab CVO tsiklite täiesti uut maailma,“ selgitas Harley-Davidsoni disainidirektor Brad Richards. „Pro Street Breakouti disainimisel saime inspiratsiooni otse tänavatelt, samuti peegeldab see meie endi muutuvat maitset. Endiselt on keskendutud igale pisiasjale ja kõigile neile väärtustele, millega iga CVO ostja ootuste kohaselt uhkeldada soovib, kuid kõik see väljendub uuel moel. Mudeli värvigamma võib olla küll tagasihoidlikum, kuid on see-eest uskumatult sügav. Töötame kroomi esiletoomiseks välja uusi viimistlustehnikaid – nt harjatud ning anodeeritud pinnad ja toonitud lakk. Samuti proovime uusi disainisuundi just Breakouti mudelitel,” ütles Richards.

Üks uus, esmakordselt CVO Pro Street Breakoutil kasutatav viimistlustehnika on Smoke Satin Chrome. „Smoke Satin Chrome’i viimistlustehnika tooni ja sügavuse arendamiseks tegime tihedat koostööd keredetaile tootvate partneritega ja oleme mootorrattatööstuses esimesed, kes selle kasutusele võtavad,” rääkis Harley-Davidsoni vanemdisainer Dais Nagao. „See viimistlus on tõeliselt moodne ja ainulaadne, samas ka karmiilmeline. Kõrvutasime hoolikalt Smoke Satin Chrome-detailid ja mustad pinnad, nii et tekib kihiline efekt. Näiteks on klapikambrikaas läikivmust ja alumine kate Smoke Satin Chrome-viimistlusega. Seda näeb väljalasketorude katetel musta värvi mootori ja summutite kõrval. Ootamatu disaininüansi lisamiseks kasutasime Smoke Satin Chrome-viimistlust õlivoolikutel ja kinnitusdetailidel,“ selgitas Nagao.

Model Year 2014, MY14, Model Year 14, 2014, FLS, Slim, Slimfast, Softail

Teine uus viimistlusstiil, Scorched Chrome, mis leiab esmakordset kasutust CVO Pro Street Breakouti mudelitel, on kasutusel eridisainiga agressor-tüüpi velgedel. Jaotusmehhanismi katted on uue, mehaanilist ilmet rõhutava disainiga. Lehtmetalldetailid on ühetoonilise Starfire Black viimistluse või kahetoonilise White Gold Pearl/Starfire Black viimistlusega. Neile mõlemale on käsitsi lisatud üks graafiline vöötjoon kütusepaagist kuni tagumise porilauani, mis rõhutab CVO Pro Street Breakouti dünaamikat.

Võimsuse ja dünaamika eest kannab hoolt Screamin’ Eagle Twin Cam 110B, Harley-Davidsoni kõige võimsam õhkjahutusega mootor. Mootorist maksimumi võtmiseks on sellele paigaldatud mustad, sirge lõikega summutid, katmata filtriga õhu sissevõtusüsteem Screamin’ Eagle Heavy Breather Elite ja väga efektiivne hüdrauliline Assist & Slip sidur. Screamin’ Eagle’ist täieliku sõidunaudingu saamiseks on CVO Pro Street Breakout varustatud uue 43 mm ümberpööratud kahvliga, mis on kinnitatud tugeva kolme poldiga traaversiga, lisaks on tsiklil veel pidurdusvõimet suurendav, kahe ujuva kettaga esipidur, käepärane esipidurihoob ja standardvarustusse kuuluv ABS. Jäik esiosa ja 19-tolline esiratas suurendavad manööverdatavust, massiivne 240 mm lai tagarehv kannab mootori kogu võimsuse üle asfaldile.

Drag-raceri mõjutusi leiab Pro Street Breakoutis palju, alates sirgest, 1,25-tollisest drag-stiilis juhtrauast kuni madala, tuult tõrjuva esiklaasi ja toon-toonis voolundini välja. Sügav rullpolstriga iste hoiab mootorratturit kindlalt ka siis, kui sidurihoob kiiresti vabastatakse ja Screamin’ Eagle’i hobujõud rebivad CVO Pro Street Breakouti stardijoonelt. Disainielementide hulka kuuluvad ka lühike esiporilaud, musta värvi juhtkangid ja jalgpedaalid Airflow kollektsioonist, musta profiili ja eridisainiga peeglid, madala profiiliga konsool ja toonitud võrkkattega voolikud. Elektrooniline kiirushoidik ja turvasüsteem H-D Smart Security System, millel on uus vabakäe signalisatsiooni- ja lukustuspult, kuuluvad samuti CVO Pro Street Breakouti standardvarustusse.

Mootorratas harley davidson CVO Pro street

Kõigi 2016. aasta Harley-Davidsoni mudelitega saab tutvuda veebisaidil H-D.com. Kohaliku volitatud Harley-Davidson-i edasimüüja andmed leiate siit.

Postitas Mootorratturid

Profile photo of Mootorratturid

instagram.com/mootorratturid
facebook.com/mootorratturid

Hellfire on võimsam kui Porsche 911 ning on tõeline õudusunenägu Su naabri Hayabusale

VIDEO: The Night Wolves: Putin’s motorbiking militia of Luhansk