Harley-Davidson 2017 toob turule uued võimsad matkatsiklid ja tutvustame teile üheksandat Big Twin tüüpi mootorit Milwaukee-Eight ja 2017 aasta mudelite uut vedrustust

“Need on Harley-Davidsoni kõige võimsamad, kõige paremini juhitavad ja kõige mugavamad pikamaasõidutsiklid,” selgitas Harley-Davidsoni disaini ja tootearendusstrateegia eest vastutav asepresident Scott Miller. “Pärast sel aastal tehtud täiustusi on Harley-Davidsoni matkamootorrataste eripärane olek, välimus ja mürin veelgi selgemini äratuntavad. Selle mõistmiseks peab tsiklit ise proovima, mistõttu kutsume kõiki mootorrattureid kohalikku esindusse proovisõidule,“ lisas Miller.

Uus mootor Milwaukee-Eight

Uus Milwaukee-Eight on firma ajaloos üheksas legendaarne Big Twin klassi mootor. Mootor konstrueeriti nii-öelda puhtalt lehelt, täiustades selle kõiki tööomadusi.

Milwaukee-Eight white

„Milwaukee-Eight on Harley-Davidsoni Big Twin-mootorite homne päev,” rääkis mootorite valdkonna peainsener Alex Bozmoski. „Konstrueerisime küll täiesti uue mootori, aga selles on alles kõik, mis teeb ühest mootorist ehtsa Big-Twini. Küsisime tagasisidet Harley-Davidsoni klientidelt üle maailma ja selle põhjal täiustasime mootori tööomadusi, töökindlust ja disaini,“ selgitas Bozmoski.

Milwaukee-Eight black 2017

Milwaukee-Eightil on klassikalise V-Twini 45-kraadise nurga all silindrid, kuid selle maksimaalne pöördemoment on 11 protsenti suurem kui eelmise aasta mudelitel. Lisaks muudavad mootori neljaklapilised silindripead gaasivahetussüsteemi 50 protsendi võrra efektiivsemaks. Mootor Milwaukee-Eight on tasakaalustatud, nii et esmane vibratsioon tühikäigul on vähenenud 75 protsendi võrra, mis aga ei muuda klassikalist Harley V-Twini tunnet. Lisaks töötab mootor väga ühtlaselt ja sujuvalt suurel kiirusel maanteel sõites. Kõigil Milwaukee-Eighti mootoritel on uus soojuse ärajuhtimise süsteem, mis suurendab mootorratturi ja kaassõitja mugavust. Suuremast võimsusest hoolimata on Milwaukee-Eight võrreldes eelmiste mootoritega kuni 7 protsenti kütusesäästlikum.

MY17 Lit Book Imagery

Saadaval on kahe töömahuga Milwaukee-Eighti mootorid: Milwaukee-Eight 107 (107 CID/1745cc) ja Twin-Cooled Milwaukee-Eight 107 (107 kuuptolli / 1745 kuupsentimeetrit) standardsetel tsiklimudelitel ja Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 (114 kuuptolli / 1870 kuupsentimeetrit) Harley-Davidson-i Custom Vehicle Operations (CVO) mootorratastel.

Touring-tsiklite uus vedrustusMY17 Web Photography

Kõigil Harley-Davidson-i 2017. aasta matkamootorratastel on täiesti uued esi- ja tagavedrustuse komponendid, mis parandavad mugavust, juhitavust ja sõiduomadusi. Uute tagumiste emulsioonamortisaatorite eelpingust saab reguleerida hüdrauliliselt 15–30 protsendi ulatuses rohkem kui matkatsiklite eelmistel standardsetel amortisaatoritel. Piisab vaid nupuvajutusest.

“Nüüd saab eelpingust reguleerida mootorratturi, kaassõitja ja varustuse kaalu järgi ilma spetsiaalsete tööriistade või õhupumbata,” selgitas Harley-Davidsoni mootorratta tooteplaneerimise direktor Paul James. “Juba paika reguleeritud eelpingus ei muutu ega vaja edasist timmimist.”

Esivedrustuses on kasutatud uut Showa SDBV vedrustustehnoloogiat, mis töötab sarnaselt võidusõidutsikli esikahvlil kasutatavate topelthülssidega amortisaatoritega, mis on lineaarse karakteristikuga ja väiksema massiga.

Screamin’ Eagle PerformanceMY17 Web Detail Imagery

Harley-Davidsoni Screamin’ Eagle Performance’i sarja on lisatud mitu uut, ECE sertifikaadiga, matkamootorratastele mõeldud toodet, sh Street Cannoni slip-on-summutid ja Heavy Breather Performance’i ventilaator ja õhupuhastid.  Lisaks saavad mootorratturid kasutada Screamin’ Eagle Milwaukee-Eight-i I, II, III IV taseme komplekte tsiklite tuunimiseks oma sõidustiili järgi, alates kiirendusvõime suurendamisest möödasõiduks ja lõpetades mootori täieliku ümberehitamise ja maksimaalse võimsuse saavutamisega (tuunimiskomplektide saadavus sõltub riigist).

2017 Harley-Davidson Low Rider S

Harley-Davidson Custom Vehicle Operations

Harley-Davidsoni 2017. aasta Custom Vehicle Operations (CVO)  kolm tehasetuuninguga väikeseeriamudelit on kui prestiiži ja võimsuse kehastused.

MY17 FLHTKSE CVO Ultra Limited. CVO.

2017 aasta CVO Limited mudelil on paremad sõiduomadused tänu uuele Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 mootorile ja suurepärane juhitavus tänu uuele vedrustusele. Uudisena on 2017.aastal lisandunud Contrast Chrome Slicer veljed ja uue kujuga mugav juhiiste. Mudel CVO Limited on saadaval neljas uues värvikombinatsioonis.

MY17 CVO Street Glide. CVO. INTERNATIONAL ONLY

Tsikli CVO Street Glide 2017. aasta mudelil on uus võimas Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 mootor, sõiduomadusi ja juhitavust parandav uus vedrustus ja nelja kõlariga, tipptasemel heliga, 600-vatine Boom!helisüsteem. Uudisena on 2017. aasta mudelitel sadulakottide ja kahvli kesklukustus, mida saab juhtida ühe alarmi- ja lukustuspuldiga, ning uue disainiga istmekate. CVO Street Glide’i 2017. aasta mudelid on saadaval neljas uues värvikombinatsioonis.

H-D Pro Street Breakout_1

2017 CVO Pro Street Breakout mootorratas on võimas, pikaks venitatud ja musklilise välimusega, otsast otsani täis drag-racingu vaimu. Tipptasemel viimistluselementide ja tekstuuridega CVO Pro Street Breakout toob välja CVO sarja tumedama külje. CVO Pro Street Breakoutil on Screamin’ Eagle Twin Cam 110B õhkjahutusega V-Twin mootor. Kolme viimistlusvariandi hulka kuulub ka uus värvikombinatsioon Starfire Black/Scorched Apple.

Võimas cruiserite mudelivalik

2017 Harley-Davidson Softail Slim S

High Output Twin Cam 103 mootor kuulub kõigi 2017. aasta Softail-i mudelite ja Screamin’ Eagle Twin Cam 110 mootoriga S-seeria cruiserite standardvarustusse. Harley-Davidsoni cruiserid on võimsamad kui kunagi varem.

Mootorratta võidusõidu kiivrite areng 110 aasta jooksul

Eesti mootorratturid tõid Slovakkias peetud FIM Rallylt koju hulga auhindu